Pages

Monday, July 12, 2010

Naga Berapi..

Finally..inspiron saya dah dirawat..tu pun lepas saya bertukar jadi naga..macam mana tak jadi naga berapi, hari Jumaat call cakap nak datang hari Isnin..arini la tu..sekali arini cakap nak datang esok pulak...saya dah sabar dari minggu lepas..lepas sehari ke sehari cakap nak datang, tak datang-datang jugak pun..minggu lepas takde la call centre tu kena sembur dengan saya pun..tapi arini, ayam selori i am sorry.. "by hook or by crook, i want ur engineer to come TODAY..fix my laptop..i've waited for 1 week already..if nobody can come TODAY, please send someone to take this laptop away..i'll do anything to get back my money from Dell!!" tu je la yang saya sembur pun..bukan berapi sangat pun..tapi dengan semburan tu la  baru kelam-kabut orang Dell nak datang. less than 1 hour, engineer ke technician ke apa tah call cakap dah on the way nak datang..haaa..kalo dari awal-awal macam tu kan bagus.. 

1 comment:

n.a.j said...

kengkadang, mmg cara camni baru berkesan kan?...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails