Pages

Wednesday, July 21, 2010

Bayar Hutang..

Tengah lembik lemah longlai..mentang-mentang umah dekat dengan ofis, lunch time bole balik umah menggolek-golekkan diri....owhh..anak tekak bergendang-gendang, cacing dalam perut sakan menari-nari..padahal kol 5.30 pagi tadi dah melantak nasi dengan ayam masak merah..

Lepas ni ada 2 hari lagi..huhu..selalu macam ni la..last minit baru huru-hara nak ganti puasa..masa bulan Syawal sempat puasa 2 hari je..saya ni selalu kalah dengan nafsu makan..bulan-bulan selepas tu? malas nak cerita sebab semuanya dalam kategori "alasan". kalau nak buat seribu daya kan..

Mak saya selalu tanya dah ganti puasa belum..jawapan standard.."ye..ye..nak ganti la ni"..sudahnya tak sampai sebulan lagi nak masuk bulan Ramadhan, baru teringat saya berhutang dengan Allah dan belum bayar dengan sempurna lagi..

3 comments:

ANAKIRANA said...

seronoknya aku tak yah ganti :P

haha tahun ni sure kena...tahun lepas sbb amik noriday..tak peot2

n.a.j said...

chaiyok chaiyok..ain pun ada sehari lagik nih....

genny da bomb said...

ai dah abes ganti dah!!hahaha riak aku lah sbb abis ganti dahhhh...gigih aku posa nonstop huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails