Pages

Thursday, November 4, 2010

Yahoooooo!!!!

Yesssss..akhirnyaaaaa.... (baca 6 harakat)

Tolong bagi laluan..ketepi..ketepi..esok saya nak cuti (cess..macam la haku sorang je cuti kan) lepas dah 3 minggu tak off langsung termasuk Sabtu & Ahad, hari ni hari ke 18 saya kerja..super duper extra aktif..tapi, sebab nak pegi makan kulli curry umah Datuk Sammy Vellu, so esok cuti..yea..cuti!! (sorry..teruja gilersss)..ni la rekod kerja tanpa cuti yang paling lama yang penah saya buat sepanjang 6 tahun keja kat company ni..kira pecah rekod sendiri la..

Honestly..saya dah nyawa-nyawa siput sedut dah ni..bukan company dera saya tak bagi cuti..bukan bos tarik muncung 18 inci pun kalo saya apply cuti setakat sehari..tapi saya sendiri yang terlebih rajin nak kerja direct tak cuti-cuti..( sshhhh..ada la udang sorok bawah capati ni..)

Ye..saya rajin bersebab..sebab apa? adalah..(senyum) tapi lately saya memang busy pun..sebab kementerian perumahan extra rajin tuka format mintak laporan pemaju dari setahun 2 kali ke setahun 4 kali..adehhh..ponek den..ponek..dalam minggu ni. tiap-tiap pagi liat aje nak pegi keje..rasa nak mc la..nak cuti la..tapi kenangkan sekarang tengah busy merangkak la jugak pegi ofis..company pun dah injek extra vitamin sejak bulan lepas..so tak bole la nak malas-malas kan..semalam bos dah assign project baru..siap saya bole pilih projek mana satu saya nak handle..as usual, kadang-kadang kebongokkan berlaku dengan sengaja..saya pilih projek yang banyak cekadak to handle..(bodosss)

Esok, hari untuk merehatkan diri..nak rehat sepuas-puasnya 3 hari.. saya nak pegi cuti-cuti Malaysia  last session untuk tahun 2010...insyaallah..saya dah membayangkan saya mengupdate blog tepi kolam renang sambil mulut membebel-bebel "Umar jangan kencing dalam kolam!!" bla bla bla..pastu saya makan..memerut..makan lagi..tido..bangun..makan lagi..tido lagi..ulang sampai cukup 3 hari..oh heavennya..

Dah kol 9.10am..alahai..tak laratnya..ikutkan hati nak je saya mengesot-ngesot sampai depan pintu umah..pakai kasut pastu golek-golek je badan sampai ke ofis..



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails