Pages

Friday, November 12, 2010

Umar

Budak darjah 6 dapat result UPSR, Umar pun dapat result jugak..tapi darjah 0 la..tengok result anak bujang saya ni..ada yang meningkat..ada yang menten..ada yang merosot..merosot teruk result maths Umar..memang sah anak mama..

Dengan bangganya Umar tunjuk gambar kelas dia..bangga sebab Umar kata dia nampak putih dalam gambar ni..dan maknya dengan niat mahu berlaku jujur telah mengexplain yang keputihan Umar itu adalah kerana jasa baik dari flash camera..( tak pe..Umar tak kisah..janji dalam gambar ni Umar nampak putih)

Bangun pagi tadi saya tengok Umar dah letak gambar  ni dalam frame..

Maluuuuuu..bibir kena gigit semut

6 comments:

genny da bomb said...

aku tak citer pun pasal result nuqman ni..hehe...baru tahun ni ada buku rekodnye..marks semuanya 90++ la..tapi bab suka kaco org tu yang aku tak tahan nk gelak..haiyoo..

bukan hang dulu pun suka bengkak2 mulut ni?mmg turun hang betul la umar ni..huhuhu

n.a.j.w.a said...

weh..bila pulak aku bengkak2 mulut chomolot dgn semut mcm umar ni?msa skolah dlu sesekali kena kelopak garam tu ada la..penyakit bengkak2 yg gatal pastu kena lumur garam satu bdn tu..umar penah kena sekali..biasa la..anak omak..

genny da bomb said...

bukan sbb bengkak kena semut je..pasal mulut kering ngelupas2 hang sapu vaseline tu..jadi meghelit2 mulut ala2 angelina jolie..hehe

n.a.j.w.a said...

geni..ha? erk..ada eh mcmtu? mcm xde dlm ingatan kejadian mcm tu menimpa bibir aku..kalo dh jd mcm bibir angelina jolie bengkak x baik2 pun xpe..i likeeee..hahahaha..

zt said...

wah bengkak betul bibir anak ko najwa.. dah jadi macam mamat exost lak..anyway result darjah 0 dia masih lagi best :)

n.a.j.w.a said...

zt, dr kecik lg ntah dh brp kali bibir dia bengkak senget benget mcm ni..suka bebenor semut chomolot dgn umar..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails