Pages

Monday, November 29, 2010

Penggemar Kek Sedunia

Saya suka makan kek..saya suka makan kek..saya suka makan kek (ulang 365 kali selama setahun)..saya bukan setakat suka makan tapi saya juga pandai buat kek (poyosss)..cakap aje nak makan kek apa..ewahhhhh.. (encik nazley sure mencebik kalo dengar statement saya ni) dah saya tak pernah tunjuk skill keterer-an saya itu of course la encik nazley mushkil kan..selama 6 tahun ni dia asik tengok saya baham kek yang dah siap dibeli atau diberi aje..

Well..since kawen saya tak rajin nak bergelumang dengan tepung kek segala tu sebab kat umah takde oven..bila nak beli oven encik nazley tak penah tunjuk tanda-tanda setuju sebab katanya nanti jadi perhiasan semata-mata..alaaa..suka la under estimate kebolehan i tau..ok..tu reason sampingan sebenarnya..main reason ialah..saya ada adik ipar yang pandai buat kek..cakap aje nak kek apa..sume dia bole buat...cakap nak bentuk apa..doremon? pokemon? digimon? petik jari..tinggggg..siap!!!!

Kini..Sua Rasa Homemade adalah penyelesaian kepada kegilaan dan kekemarukkan saya terhadap kek dan yang sewaktu dengannya..sedap dan enak juga dijual dengan harga yang berpatutan..

Chocolate Moist Cake - my favy

Choc Moist with Strawberry

Cheesy Cup Cakes - paaaaaling saya suka..base - biskut Oreo, middle - creamy cheese and on top - choc melted..yummy..yummy..pstt..ini kek birthday encik naz..

Chocolate Ball

Spiderman Cup Cakes suitable for boboi's birthday..for gegirl bole oder cup cake Barbie, Dora atau apa saja base on interest macam dibawah ini..

Nahhh..untuk penggemar bola sepak..tunjukkan sokongan anda terhadap club kegemaran anda..

Door gift suitable in any occasion (price base on your budget)

Choc chip cup cakes


Penggemar kek sedunia..apa tunggu lagi..oder sekaranggggg dengan servis PENGHANTARAN PERCUMA* 
CALL 013-3688799 (LIZA)
 ..atau..boleh juga oder melalui blog saya ini  (saya ejen merangkap tester tak bertauliah.. p/s to Chef Liza - psttt..komisyen pls..25%  jadi la :p )

*Subject to terms & conditions

1 comment:

genny da bomb said...

saja ja..kelaparan aku

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails