Pages

Monday, November 1, 2010

2nd Round Winner

Straight to point..Free Perfume Contest - status :: END::



2nd blogger yang akan harum semerbak secara percuma ialah..................

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-
-

-

-
-

-

-

-









Puan Geni, sila pilih salah satu perfume yang tak bertanda star dan contact saya untuk urusan penghantaran (perghhh..ayat skema cukup)


Kepada yang tak berapa bertuah kali ni, jangan keciwa..cuba lagi.. Nantikan peraduan seterusnya dengan hadiah yang lebih gedevass..

5 comments:

ANAKIRANA said...

link aku nampak nombor 2 tu heheh

Unknown said...

geniii...pilih no 1 ujung tu kaler kuning tu..wangi tauuu..

najwa, naper aku tak penah dapat tgk traffic source tu..adakah pc aku lembab atau aku yg tak reti..hahahahaha

n.a.j.w.a said...

nasib baik no 2 :)

genny da bomb said...

haha..nasib baik jjay memahami aku yang buta bau ni..hahahhaa..

tq makcik najwa!!!!tak sabar ni nak wangi2..so aku pilih cam jj cakap tu lah..sbb aku seriously tatau cemana bau menda2 tu semua..heheheh

n.a.j.w.a said...

jj, aku bru je sign up feedjit tu semlm..

geni, ok noted..bg aku sume x wangi..tu psl aku baik hati nak bg free kt org..muahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails