Pages

Saturday, November 27, 2010

Mengidam..

Kesinambungan dari cerita present birthday Encik Nazley....

Well..seperti yang telah diceritakan..memang tak de pape hadiah berupa material mahupun hadiah kreatif lagi inovatif seperti yang di suggest oleh kawan saya Jj kerana keadaan yang tidak mengizinkan..u know i kknow sudah lah :p
Pada malam itu, kami ke Cyberjaya semata-mata untuk memenuhi selera tekak saya yang pada hari itu sangat ingin makan nasi arab..orang lain yang celeb birthay tapi saya yang hover mengidam nak makan kat Saba.. tapi saya lah yang belanja..tak kan suruh birthday boy yang bayarkan pulak kan..
Berpandukan alamat di bawah dan dengan bantuan encik google.. kami berjaya sampai ke destinasi dengan mudah walopun lokasi restoran ni agak terperosok ke dalam...

Saba' Restaurant
0-2, Ground Floor, Block A1,
Jalan Perdana, CBD Perdana,
63000 Cyberjaya, Selangor.

 Menu pada malam itu..

Khabsah Lamb regular size (RM15) enuf for 3 of us yang on diet..erkk.diet?..diet?? siapa diet ha??

Chicken Kebab (RM15)



Sedapppp..memang sedap Khabsah Lamb tu..habis licin menjilat pinggan..kebab bagi saya biasa-biasa saja.. kalo korang minat middle eastern cuisine, Saba ni recomended untuk dilawati dan jamu lah perut anda disana sepuas-puasnya..harga pun reasonable..tapi sampai hari ni saya tak dapat lupakan kesedapan nasi beriani Afgan yang saya makan di Jazeera, Manchester..kalo saya orang kaya raya sure saya dah pump modal kat tukang masak Jazeera tu  suruh dia bukak cawangan kat sebelah rumah saya..

Nasi beriani Afgan @Jazeera,Manchester..ehh..tangan siapa kan itu??


2 comments:

zt said...

aku suka makan grilled chicken with rice di saba'.. dekat Presint Diplomatik Putrajaya ada restoran Arab Jazeera.. entah2 cwangan yg ko makan di Afghan

n.a.j.w.a said...

kt Cyberjaya ada gak Jazeera tp tak sama dengan Jazeera Manchester..tokey Jazeera kt Manchester tu ckp dia de duit nak bukak cawangan kat msia..dia ckp mcmtu msa aku dgn kakak ipar sajes kt dia soh bukak cawangan kt sini..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails