Pages

Thursday, August 5, 2010

Cerita Takde Motif

8.50am - saya sedang mengumpul energy nak pegi kerja..kalo saya ultraman, mesti lampu merah kat dada yang bunyi nenong-nenong bila kehabisan kuasa tu dah berbunyi-bunyi. next week saya nak cuti hari Selasa dengan Rabu. owhh..lagi 4 hari..sabar najwa..sabar..

Cerita lain..

2 hari lepas abang nizam bagi udang dari Labuan..nampak dalam gambar ni macam saiz sedang-sedang..actual - besarrrr punyaaaa..  saya rasa dah cukup besar dah ni..giler gergasi.. kebetulan semalam adik ipar saya (Liza) datang umah..saya pun masak la udang ni. .grill dengan butter je..tapi, lazatttt..makan 2 ekor pun dah rasa puas.. kalo makan 10 ekor mau immediately kena gout. terima kasih to Abang Nizam for this "gigilasi (gergasi) prawn".. next trip to Labuan sila beli lagi :-) 

9.15 am - time to chow to ofis.. kalo ada anugerah pekerja paling lambat masuk ofis hari ni,  sure anugerah tu saya punya :-)
 

















5 comments:

genny da bomb said...

masa dok seri kembangan dulu jiran aku org sabah..masa depa balik kg tu ada la bagi udang gak bg kami..memang besar gumuk2 udangnye..aku buat gulai kari la time tu..sedapppp..manis udangnye..

n.a.j.w.a said...

ada lg 4 ekor lom msk..xtau lg nk buat apa..kalo la pandai wat mee udang kuala sepetang..lazatttt

n.a.j said...

ooo..besaq2 no udang dia?

pehni sapa nak pi labuan nak gak la ain order..hik hik..

n.a.j.w.a said...

ain..hantaq pi Perth? hehehe.. kt sana mahai x udang?

Liza Mohamed said...

Sangat sedap ok rasa isinyerr....juicyyyy!!! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails