Pages

Tuesday, August 10, 2010

Selamat...

Selamat Bercuti to Me :-)

Semalam - hari ke 15 saya kerja tanpa rest day..giler lah penat...kalo ada ekor, nak angkat ekor pun dah tak larat...dari hari sabtu sampai semalam, 3 hari bertapa kat site sebab company buat launching projek baru..selama 3 hari tu jugak la saya breakfast makan sate, lunch makan sate, tea time makan sate, dinner tak makan..sebab perut dah tepu dengan sate. dalam 3 hari tu, mau 50 cucuk sate saya balun (tak termasuk yang saya tapau bawak balik)..sebab company sediakan 11 ribu cucuk sate untuk 3 hari.  taubat tak nak makan sate dah sampai habis tahun..nampak sate pun dah rasa nak muntah..azam konon nak  mementenkan perut yang konon kempis nampaknya macam dah hancus punah ranah..

Arini saya cuti..yeahhh.. nasib baik bos approved cuti walopun nampak macam dia terpaksa rela meng-approvekan cuti saya..cuti arini pun bukan untuk rehat..jap lagi nak pegi KL ada urusan sket.. lepastu sure heading to Jalan TAR..apa lagi..shopping raya la..hahaha..belum posa dah heboh nak shoping.. sebab tahun ni tailor tempat saya selalu tempah baju dah gagal dikesan, terpaksa la beli baju ready made..apa hal la sume orang yang diperlukan gagal dikesan ni eh?? tukang buat tart pun gagal dikesan..tailor pun gagal dikesan..saya malas nak shoping bulan puasa nanti..plus, arini saya kena cari buku "Malaysian Strata Titles - Laws & Procedure" kat Minerva.. harap hari ni dapat semua yang dicari..


Selamat Berpuasa to You


Malam ni dah start terawikh..esok dah start puasa..insyaallah. Selamat Berpuasa kepada semua. sama-sama lah kita hayati dan cuba sedaya-upaya grab segala kelebihan bulan yang mulia dan penuh keberkatan ini..sama-samalah kita pelihara puasa , menjaga solat 5 waktu dan menambah amal agar puasa kita tidak hanya memberi kita rasa lapar dan dahaga semata-mata..




2 comments:

ANAKIRANA said...

raya ni makan sate lagik hehehhe
muntah sate la pasni

n.a.j.w.a said...

i say NO to sate..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails