Pages

Thursday, December 31, 2009

Adios 2009..

Sekejap je dah end of year..harini saya takde apa-apa plan "baek"..just going to have new year lunch @Emville Golf Club..lepas lunch bos cakap bole balikkkkk..i likeee :) 2009 saya biasa-biasa saja..cuma yang saya pasti, 2009 lebih baik dari 2008 yang "sorrow"..mari kita refresh apa aktiviti saya sepanjang 2009.


2009 banyak aktiviti Cuti-Cuti Malaysia..bajet jalan jauh hanya 2 tahun sekali..kat sini pun banyak tempat menarikkan..dan saya sahut cabaran.."Cuti-Cuti Malaysia, Banyak Untuk DiLawati..Banyak Lagi Untuk Diterokai".saya dan famili memang suka berjalan-jalan ni..tiap-tiap tahun adaaaaa je plan jalan-jalan..kata asben, saya "banyak taik lalat kat kaki"

Pangkor Island


  Langkawi




Bukit Merah Lake Town
Umar masuk tadika..saya plan nak anta Umar ke Child Islamic Centre..tapi takde pulak kat kawasan perumahan saya ni..no choice..saya anta dia ke Kidzone..tadika omputeh..sehari sebelum Umar start tadika, mak dia ni yang "hover excited"..Alhamdulillah, Umar cepar adapt dengan persekitaran baru dia..cuma yang tension, Umar tak reti jaga barang dia..eraser manjang hilang..bila tnya mana eraser dia mesti jawab "tak tahulah saya..tiba-tibe je hilang"..ni memang jawapan standard Umar bila barang dia hilang..

Uniform skol Umar

Umar jadi bee masa Concert Kidzone
Aktivit makan-makan dan celeb birthday..famili side saya dan asben sume suka aktivit makan-makan..macam pirana..side asben, aktiviti celeb birthday mencukupkan rukun..Birthday dari atuk, nenek, anak,menantu dan cucu sume diceleb..bukan kena buat kenduri ke party ke..dapat berkumpul makan sama-sama dah cukup..i likeeeeeee

 @Chillis,KLCC

@Impiana


Umar's Bday Bash @Randau

Kepada semua..Happy New Year!!!                             

3 comments:

Fendy Ahmad said...

happy new year, najwa.. cuti cuti lagi next year! :)

zt said...

Happy Nw Yr Najwa!!

genny da bomb said...

hepi new year..tahun ni aku ase nk plan cuti2 mesia la..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails