Pages

Monday, January 4, 2010

2010..Resolusi..dan Harapan..

"Every year we must transform..always move forward and never look back"..

Hari ni hari ke 4 tahun 2010..saya baru nak bercerita tentang resolusi dan harapan saya untuk tahun ini..
Saya harap..

  • saya akan ada semangat untuk menggantikan lunch time dengan sesi bertreadmill..tahun lepas dah buat tapi separuh jalan..

Saya harap..

  • tiada pertambahan "kg" mahupun "inci"..5 tahun lepas berat 45..sekarang 55..maknanya setahun naik 2kg..jgn naik lagi ye..

Saya harap..

  • become a gud mom..all this while, im not a good mom..perhaps..sebab saya kurang sabar bila umar banyak cakap macam tetelan ipod..tanya itu..tanya ini..saya suka buat hal sendiri dari layan anak main..sekarang, saya nak selalu bacakan Umar buku cerita..layan dia main..jawab sume soalan Umar bla bla bla..

Saya harap..

  • dapat mencukupkan fund untuk mission impossible bulan April ni..ada 100 hari lagi lagi..fokus..foukus..

Saya harap..

  • murah rezeki dan sihat..kalo ada duit tapi badan tak sihat pun susah juga..kalo takde duit, badan pun tak sihat laaaaagi susah..

Saya harap..

  • semua perkara yang baik pada tahun 2009 akan berpanjangan ke tahun ini..

Saya harap..

  • ang pau tahun ni lebih sket dari tahun lepas..hehehe..(saya harap "bos" saya baca part ni)

Saya harap..

  • secret misssion 24 Januari ni berjalan lancar

Saya harap..

  • takde kemunculan kedut mahupun uban..tak lama lagi saya akan masuk kelab 30s..hmmm..

owhhh..banyaknya yang saya harap..cukup-cukup la setakat ni..harapan lain akan menyusul kemudian..Moga perjalanan hidup sepanjang tahun 2010 ini baik-baik saja.. :)

p/s : lupa satu lg harapan besar..hope Umar dpt "baby sister" thn ni..Amin

3 comments:

ANAKIRANA said...

aku tak leh join misi bulan 4 hang...hhuhuh invest ke lain dah najwa oooii...tunggu dpt untung nnt buleh la kot

cikda said...

najwa
err apa misi bulan 4 nih?...konfius aku..

n.a.j.w.a said...

kirana - hahaha..nnt dpt untung bole beli yg besar gabak..bukan yg kecik-kenot mcm yg aku tgh aim ni..

cikda - misi memperabihkan duit yang ada seciput je tu..haihh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails