Pages

Saturday, December 26, 2009

Avatar..dan Hari Cuti..

Cuti Christmas..plan nak ajak hubby tengok Avatar show 12pm @GSC,Alamanda..keep trying to do online rsvp but unfortunely..its not available at the moment..demnn..i dissapointed..a bit lah.Well, ada hikmahnya disebalik kejadian itu..hmm..saya baru sedar yang Public Holiday falls on Friday..Jadi apa gila saya nak ajak hubby tengok movie while dia kena pi solat jumaat..mau dipanah petir nanti..so..tengok saja lah dilain hari ye..maka saya hanya berhibernasi..tidak mengemas rumah mahupun memasak..ya..i need rest..sementelahan pada minggu lepas saya dah bekerja direct walaupun pada hari cuti umum Mauldiur Rasul..as usual..
Pada ketika dan saat ini..adik-beradik juga ibu bapa saya mungkin sedang bergembira di Pulau Pangkor..dan saya sedang melopong disini..haihh.Saya tak dapat bersama-sama mereka.Pertama kerana Sabtu saya perlu bekerja halfday..cuti tak lulus..orang lain juga nak bercuti..ok..fine..Kedua, the plan was not included in my December bajet..ya..saya berbelanja mengikut bajet..bukan kedekut tetapi itu disiplin saya dalam berbelanja dan membelanjakan wang yang ada tak seberapa itu. Kalau pergi bercuti, paling tidak RM500 dah tentu-tentu..kira punya kira..owhh..have to spend min RM800..accomodation, makan, tol, minyak bla bla bla..hmmm..lagi pun tiada lagi agenda Cuti-Cuti Malaysia untuk tahun 2009 ni.Rasanya dah banyak Cuti-Cuti Malaysia tahun ni..PD, Pangkor, Langkawi..Kita simpan untuk next year pulak ye..


2 comments:

ANAKIRANA said...

wehhhhhhhh selamat berblog naaaa ..rajin2 update

genny da bomb said...

dah ada blog jugak no..rajin2 la update nnti..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails