Pages

Wednesday, December 30, 2009

IFF dan Kasut Tumit Tinggi..


Jemputan ke IFF di JW Marriot, Bukit Bintang bulan lepas membuatkan saya sikit teuja. Bukan sebab majlis tu dihadiri oleh VVIP dan selebriti..tapi teruja dengan kesedaran yang saya perolehi..erkk..skema ke ayat saya ni??Kalo skema, Geni, jangan muntah ya :P Saya bukan dalam golongan VIP, VVIP mahupun selebriti..ibarat semut dikalangan gajah aje..tak pun ikan bilis dikalangan dugong..terketa-ketar lutut kala lalu di karpet merah..berlaga-laga sudu garfu masa makan makanan yang hebat bunyi namanya..tapi rasa biasa-biasa saja ditekak saya..Apa yang saya sedar??Hmm..tengok ni..


Kasut tinggi 3 inci.Jalan elok-elok ye..kalo terpelecot..awww..tulen bang..hehehe..ini kasut tinggi yang paling tinggi yang pernah saya ada dan tak akan ada yang lebih tinggi dari ini dalam koleksi sy..lepas tengok model-model hayun kaki ke hulu ke hilir di atas runway, saya begitu tergedik-gedik mahukan kasut tinggi dengan harapan dapat kelihatan hebat bergaya seperti model yang saya lihat tu..tapi, lepas dapat kasut yang dimimpi-mimpi,saya baru sedar..setiap orang ada aura tersendiri..contoh, kalo saya pakai baju dan kasut yang digayakan oleh model tu..make up 3 inci or jap vitamin C or buat pembedahan plastik sekali pun belum tentu saya akan cantik seperti model tu..cantik itu subjektif..juga personaliti adalah pembawaan diri dan pembawaan diri adalah personaliti..jadi saja diri sendiri..yakin dengan diri..dan hiasi peribadi dengan nilai murni..lebih baik bukan?

Char Grill Free Range Chicken Skewer on Herbs Paella Rice, Baby Vegie and Spicy Sun Dried Tomato Sauce..panjang giler nama menu nih..



Saya dan Jac..

Saya di table no. 12

2 comments:

Mohamad Farez Abdul Karim said...

selamat blogging najwa! :)

Anonymous said...

thumbs up..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails