Pages

Tuesday, December 29, 2009

Skema Ke Saya?

Petang semalam seorang member saya sms..katanya blog saya skema sangat..tak menarik barangkali.Katanya nanti tak ramai yang nak melawat.Skema ye?Takpe..saya berblog suka-suka je.Meluahkan apa yang ada dalam kepala.Saya menulis ikut mood dan mode..ada mode skema juga mode bantai sajalah.Bole gitu?Masa sekolah dulu karangan saya (subjek BM-penulisan) dalam kategori karangan yang baik dan bermutu.hehe..Markah rasanya tak pernah below 90%..subjek lain jgn tanya ye..malu kompeni nak cerita.Worse, subjek add maths..Masa form 5 penah dalam kelas add maths cekgu wat announcement masa nak bagi result exam.."haaa..ni ada orang add maths dapat 1 ni.."terlopong sume orang dalam kelas..wahh..terer betol tu kalo add maths dapat 1..kemudian cekgu yang apa ke nama tu sambung lagi (sy tak brp ingat nama cekgu..hilang ingatan barangkali)..kata cekgu add maths tu lagi.."bukan grade 1 tapi 1/100"..toingggggg..saya lah orang itu..mujur la masa SPM saya lulus jugak subjek berpuaka tu..

Blog saya ni still dalam fasa terkial-kial..selalu baca aje blog orang..prefer jadi silent reader..sesekali je mengomen.Blom habis lagi menggodek jadi maybe blog saya ni masik bnyk yg lack compare to blog-blog yang dah otai..rileksss..sooner or later saya akan upgrade dan tempek gambar bagi meriah sket..Dan saya akan merajin-rajinkan diri mengomen dan mengklik iklan-iklan diblog anda..blog saya masih blom ada sponsored iklan..coming soon..bila dah ada nanti kita saling klik-mengklik lah ye..tata titi tutu..

9 comments:

ANAKIRANA said...

geni ka sms hang tu hhahah

cikgu mardis yg ajar add math kan...

genny da bomb said...

hahahaa..aku tak suka add math..tapi math aku straight dari form 1 smp form 5 A saja..aku pun tatau pasaipa add math takleh jadi camtu..

kalo tanya aku..aku kureng sket baca ayat2 yang skema..yang macam ala2 buku sejarah tu hahaha..sbb tu la sejarah aku sampai kena rotan kekekeke

genny da bomb said...

kalo pasal add math ni aku geram sket ng ckgu add math aku..ckgu pojiah bujang tu..aku mintak nk kelas tambahan ng dia..dia tak bagi kata aku ok..gile apa ok kalo markah 40++..budak lelaki bagi plak huhu..

cikda said...

aik genny cikgu pojiah mana? aku xingat pun..cikgu mardis..i like..my idol...aku pun ngajar ala2 cikgu mardis hehe..tp budak2 aku hampeh xpaham..

Unknown said...

hahahahah..aku ingat peristiwa 1/100 tu..
tapi aku rasa masa tu kita F4, hg kelas sebelah aku..

n.a.j.w.a said...

Kirana - ye..geni la sape lg kan..

Geni - hang mmg pandai maths..add maths kan aku dh tulis tu..subjek berpuaka..org pandai maths pun lom tentu leh score add maths..tp ok what hg dpt 40 dr aku yg dpt 1 nih..aku malu..aku malu...hahahaha..

Cikda - sape gerangan Cikda ni??nnt aku belek blog hg ye cikda..

Jj - ye kot..aku ni ala2 hilang ingatan sket..tp part yg memalukan dan "hemoih" mcm dpt 1/100, songkok selipar jepun ngan tercabut tudung msa blk outing mmg aku x lupa la..hehe..

n.a.j.w.a said...

kirana - cekgu Mardis??ishh..nape aku x ingt nih..hmm

genny da bomb said...

la aida oii..cikgu fawziah nama dia...dah terlajak umo tak kawen tu laa..yang cakap lembut2 tu hehe..hg tak kena kelas ng dia kot

zt said...

best la blog ko..aku suka :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails