Pages

Saturday, October 23, 2010

Ayam Goreng Dari Manchester

Bukan ayam goreng tapi tepung goreng ayam sebenarnya..macam kat bawah ni..

sila tengok..


Benda alah ni beli di kedai orang Pakistan di Manchester..dun wori, halal ok...giler jauh kan beli tepung je pun..sedap ni..serius lazat..enak menjilat jari..Kakak ipar beli botol besar godang, saya beli botol kecik ni je..so padan muka, sekarang fried chicken coating tu dah nak abis..tinggal suku..kalau ada siapa-siapa ada nampak tepung goreng ayam berbrand "TEX'S" seperti diatas jual dimana-mana pelusuk di Malaysia ni, tolong roger-roger saya ye..saya cari di Carefour, takde..Tesco,takde..Giant, takde..Cold Storage, pun takde..haih..memang tak ada la..tak payah cari..

Saya tengok entry info percutian  yang saya buat ramai yang baca...   So, ni kira satu lagi info percutian la..siapa nak pegi Manchester..masukkan la tepung TEX'S ni dalam list barang yang nak dishoping..beli je botol besar godang...gerenti tak menyesal..kalo tak nak beli untuk diri sendiri, tolong beli untuk saya lah..muahahaha....peace :)

4 comments:

zt said...

next time kalu ko g manchester, bli sebotol kat aku buat souvenir :)

n.a.j.w.a said...

ha? next time??gulp...

zt said...

ko kan pekerja cemerlang ;) nanti mesti dapat offer g manchester free :)

n.a.j.w.a said...

zt, xde la cemerlang pun..tp kalo ada free trip thn2 akan datang nk la pg tmpt yg x pnh pegi lg..hehe..dh free demand la pulak yek

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails