Pages

Sunday, January 30, 2011

Jurulatih Dah Sampai

Jurulatih??? Ye..jurulatih..Jurulatih saya..adakan sebab saya bercita-cita nak selim-melim sepanjang tahun, maka saya perlukan "jurulatih" untuk buat yoga..or poco-poco..atau untuk fitness?? Ooooooooo..mesti la TAKKKKKKKKK..banyak duit ngkau nak bayar khidmat jurulatih???

"Jurulatih" yang saya maksudkan ialah..






















































Tadaaaaaaaaa!!!!!! 




























A Four-Wheeled Horse Drawn Vehicle


Apa di dalam??
























































Again..tadaaaaaaaa!!!

p/s : paper bag originally from Coach, Pavillion






COACH - Double Billfold Wallet (Style No. F74179) yang saya beli..tapi bukan diri sendiri pun..untuk  intan payung diamond umbrella - Encik Nazley.. tengok wallet dia dah tahap boleh masuk muzium, terus tersentuh hati lalu mempresentkan wallet baru...isteri solehah dak??? ;p


Saya tayang ni bukan nak menunjuk sebab nak share shopping info yang saya beli ni murah sket banyak..kat butik RM725..gulp..uhuk..uhuk..tersedak.. yang ni, direct dari outlet di US...of course bukan yang counterfeit.. kalo korang nak jugok pakai "jurutlatih" tapi sayang duit nak beli kat butik? saya tahu di mana boleh beli yang authentic dengan harga berbaloi-baloi ikan kaloi... contact me.. adios amigos :)









No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails