Pages

Tuesday, January 11, 2011

Gigi Cantik Putih Berseri

Kata tahun ni nak mencantikkan diri kan..tengok gigi orang cantik, tersusun..putih berseri..nak jugakkk..dah teringin nak pakai braces pulak..


Tapi encik asben kata "tak payahhhhh..dah elok dah tu"..alaaa..

Pastu baru pikir, bukan murah kan pakai braces..kalo pegi klink swasta dah tentu sama harga dengan buat kitchen kabinet..kalo buat kat gomen maybe murah sket kan..tapi nak tunggu epoimen segala..bak kata kawan saya Yumiko, elok sampai turn saya, saya pun dah tua roman..dah tak bernafsu nak pakai braces..

Pastu sementara gigi tu nak elok..nak jadi cantik..mesti azab kan..buruk lak tu ghupe bila senyum kat orang..Setahun dua la kena pekup mulut bila nak senyum..tu lom masuk lepas makan terselit segala benda..kalo makan sayur hijau pastu tersangkut celah-celah braces tu, sementara nak cuci dah macam lembu baru lepas makan rumput..pastu bila doktor ketatkan lagi braces tu, dah menyanyi-nyanyi lak sakit..

Bayangkan....

Oh noooooo..ok la..ok la..kensel la..kensel..redha je la ada gigi kedepan ada kebelakang cenggini janji takde yang rongak..

Semalam pegi Cosway, nampak benda alah ni...gigi saya jenis kalo gosok dengan berus dawai pun tak berapa nak putih..so beli la satu..gedik kan nak gigi putih berseri..

Lepas gosok gigi, apply sket gel ni kat gigi..non bleach and leave on gel..so do not rinse..lepas pakai nampak macam berkilat-kilat gitu gigi den..tapi dah gigi jenis tak tersusun cantik, ko berangan je lah nak senyum cantik macam ni kan..



Gel tu RM17.50..tiub cinonet jek...tapi konon nak cantik punya pasal kan..head to toe sume nak kena beli supplementary...heh kalo satu tiub tu leh tahan 2 minggu je, hambekkkk ni tampal kat  dahi pintu rumah, pintu bilik, pintu bilik air, pintu dapo!!!







4 comments:

ANAKIRANA said...

gedikkkk aihhhhh...
gigi dok elok susun dah hang nak pi perabih duit buat apa woiiiii

n.a.j.w.a said...

ana, nak celen gigi hang :p

genny da bomb said...

ha betoi tu ana...gigi dah lawa nk buat apa lagi dah haaa..tadak gigi kot la nk pakai gigi palsu ke apa..hehehe

cuba simpan duit tu..agak2 taktau nk campak mana duit bagi aku..aku terima jaa

n.a.j.w.a said...

geni, hg mana penah belek gigi aku pun..meh sini tngk betol2 :B hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails