Pages

Thursday, June 24, 2010

X File Story - Makhluk Bulu-Bulu

Cuba tengok gambar kat bawah ni..nampak pape tak?

Nampak? Tak nampak? Cuba tengok lagi...

Tak nampak pape? Ok.tak pe...forget it..

Ni cite masa saya form 1..erkk..cerita ni takde kena mengena dengan gambar di atas.. ceritanya, masa form 1, dalam dorm saya ada 10 orang..salah sorangnya nama Jj..si Jj ni kawan sepenjenayah saya..kalo nak buat notti, dengan Jj ni memang best la..tapi, Jj ni notti pun belajar pandai..tak macam saya..hehe..katil Jj hujungggg sekali..dekat tingkap..katil dia atas (katil double decker).. dari tingkap kat katil Jj tu bole tengok scenery belakang hostel yang kelam dan suram..scenery yang tak best bagi saya..dengan pokok-pokok tua dan rendang..dengan ada busut jantan..dannnn..kalo tak silap saya ada telaga kat belakang hostel tu..saya ni mengalami sindrom hilang ingatan..jadi ingat-ingat lupa betul ke ada telaga kt situ tapi seingat saya ada la..

Jj ni habit dia malam je mula la datang menempel tido kat katil saya..saya tak kisah pun sebab dia bukan saja kawan sepenjenayah saya tapi merangkap jugak kawan sebantal...geng kamceng. Dipendekkan cerita, satu hari tu saya cakap kat Jj "malam ni kita tido kat katil hang"..sebab, saya nak tau kenapa la Jj tak suka sangat tido kat katil dia..so, malam tu saya pulak la menempel tido kat katil Jj. mujur la kami berdua ni kategori ala-ala tak cukup makan..dua-dua slim kurus keding..memang takde masalah la nak kongsi katil single yang double deck tu. Jj tido tepi tingkap, saya tido tepi tanpa pape penghadang. Sebab dua-dua kurus keding rasa selesa je la..tak la rasa sempit pun..

Tengah malam... saya mula rasa Jj pelan-pelan tido rapat dengan saya..makin  lama makin rapat..saya sedar diri menumpang katil dia, so saya anjak la sket badan..sampai la dah betul-betul kat tepi katil..kalo anjak sket lagi memang alamat saya jatuh dari katil la..si Jj ni pulak makin saya anjak makin dia dekatkan badan dia dekat dengan saya..bukan main lena saya tengok Jj tido..saya alihkan badan membelakangkan Jj..lagi dia himpit saya..baru je saya nak naik angin sebab tak leh tido dia dok himpit-himpit saya, tiba-tiba saya rasa lengan Jj yang kena kat belakang badan saya macam berbulu-bulu..kasar pulak tu..huhuhu..saya dah rasa lain macam..tak berani nak toleh tengok Jj ke sapa la yang tido kat sebelah saya tu..saya pejam mata rapat-rapat..paksa diri tido la apa lagi..

Esoknya... bangun pagi saya tanya Jj..apasal tido himpit-himpit saya..dia jawab mana ada dia tido..dia tak leh tido sebab saya dok himpit dia..aikkk..saya pulak yang himpit dia? saya cakap mana ada..saya tengok dia tido lena je..Jj pulak cakap dia tengok saya yang tido lena..saya himpit-himpit dia.dia pulak sebab nak bagi saya selesa, dia tido rapat kat tingkap..oiii..sapa himpit sapa ni???Jeng jeng jengggggggg..sampai sudah kami tertanya-tanya saya himpit Jj ke..Jj himpit saya ke..ke "benda" lain yang himpit kami???? - X Files

4 comments:

genny da bomb said...

aku pun penah kena himpit2 ni..bulu2 gak la rasanya menda tu huhu..mmg berpeluh2 la pejam mata nk bagi tido..huhuhuhu..masa form 4 ng form 5 kan bilik dekat2 ngan telaga tu..haih telaga tu mmg skeri meri la..

n.a.j.w.a said...

agaknya kt hostel kta dlu ada hantu bangla kot kn..bulu-bulu..kekeke..pastu msa form brp tah time aku tdo dgn idah ada pulak mende tba2 lalu celah2 kami..mcm kucing tp bukan kucing..huhuhu...

Unknown said...

hahahahaha..
scary gila..terus ubah katil dalam bilik kan lepas tu kan..
mula2 mmg rasa best dok katil atas tepi tingkap..angin sepoi2 bahasa jek bila nak tido...siap gaduh2 ngan member katil bawah cz sorang nak tutup sorang nak bukak tingkap..lama2 bukan takat angin jek masuk..'member bulu' pun tumpang sekali...eeeee

n.a.j.w.a said...

Jj - hihihi...Spit kan tido katil bwh hg? tingat pulak insiden gado-gado manja dgn Spit..pastu time tu dorm kita share dgn geng Mushtari..divide by locker je..selalu je gado esp dgn Mimi..hihihi..lawak pulak bila ingt2 blk..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails