Pages

Monday, June 21, 2010

Happy Birthday Umar..

17hb Jun 2010, Umar genap 5 tahun..kejap je dah besar anak bujang saya ni..sedihnya masa birthday Umar, saya demam..tergolek-golek kat umah sampai lupa nak wish hepi besday kat Umar...dah petang, badan dah rasa sedap sket baru saya wish besday dia..as expected Umar tanya "kek mana?"..alahaiii..budak-budak..asal besday mesti ada kek..tak de kek bukan besday la bagi dia..saya pulak demam on and off dari hari Rabu..memang tak larat la nak pegi cari kek..ayahnya pulak keje balik dah malam..tapi, untuk tak menghampakan Umar, masa balik Melaka hari Sabtu, saya buat la gak simple celebration untuk Umar..walopun still lom sihat, saya gagahkan jugak prepare yang simple-simple..semuanya untuk Umar :-) dan terima kasih pada Acik Ja (adik ipar saya - Liza) yang tolong masak spagethi untuk celeb besday Umar.. walopun simple dan tak semua family members dapat berkumpul untuk celeb besday Umar, tapi saya tau Umar hepi..biasa la..budak-budak..puas hati dia dapat blow candle..kembang-kempis hidung..



Ni sesi main tangkap ayam..budak-budak ni kalo balik kampung memang kecoh la reban ayam tu..sama riuh dengan ayam..nak tergelak pun ada tengok gelagat masing-masing masa nak tangkap ayam tu..nak tunjuk skill je tu..bukan tangkap nak sembelih pun..



6 comments:

ANAKIRANA said...

happy besday umar...
mama umar kasi hadiah apa

n.a.j.w.a said...

dh bwk jln2 aritu kira hadiah besday la tu..hehe

ain said...

happy birthday umar...
besaq dah anak teruna hang...

Rozelia Shariff said...

Happy birthday Umar...

Own, dah besaq anak hang naa.. Macam tak percaya je :P

n.a.j.w.a said...

ain & lia (aimi) - tq auntie-auntie sekalian :-)aah besaq dh anak bujang aku ni..bebird je lom potong ;p

genny da bomb said...

hepi besday umar..jangan notti2 ye..dengar cakap mama tuu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails