Pages

Tuesday, February 9, 2010

Lambaian Mekah..

Semalam..08.02.2010..mama, abah, abg nuar (abang sulung), kak ida (wife abg nuar) dan kak nani (wife abg nizam) berangkat ke Tanah Suci Mekah untuk mengerjakan umrah..Saya pesan kepada semua yang pergi supaya tolong doakan rezeki saya dimurahkan dan mintak Allah membuka jalan yang mudah untuk saya juga ke sana..ya..saya sangat ingin untuk ke sana..saya harap, lepas projek April ni, saya akan alihkan fokus saya kepada menyimpan untuk ke sana pula..rasa saya, lepas projek April ni,mungkin berat rasa hati nak ke tempat lain yang jauh-jauh untuk makan angin andai tidak ke sana dulu..ye lah..kalau tempat lain yang jauh saya bole berusaha untuk pergi, kenapa tak saya utamakan pergi ke tempat yang umat Islam dituntut untuk pergi..mugkin saya belum mampu lagi  dari segi wang dan masa untuk tunaikan haji..tapi mungkin saya bole tunaikan umrah dulu kan sebagai persediaan menunaikan haji..saya yakin, hajat yang suci akan dipermudahkan jalan oleh Allah andai kita berusaha ke arah itu..insyaallah..


2 comments:

cikda said...

najwa
aku pun teringin ke sana jugak..
at least tuk umrah kan...

n.a.j.w.a said...

cik da..itu la..tngk org pegi tergedik-gedik rasa nak ikut..xpe, kena simpan niat dulu..smbil tu berusaha apa yg patut :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails