Pages

Wednesday, February 17, 2010

Cuti..Shopping..Makan-Makan..Kenduri..Back to Work

Cuti CNY yang panjang bagi orang lain tapi pendek untuk saya dihabiskan dengan membuang masa dengan suka hatinya :-)

13/02/2010 - Sabtu kerja halfday..dan kemudian pergi berfoya-foya dengan asben dan Umar di Jusco, Wangsa Maju. Selepas meredeem 5,000 points equal to voucher berjumlah RM40..dapat beli setin biskut, 2 pek kacang pagoda, 2 helai stokin asben, 3 helai stokin Umar dan selai b*a saya..hihihi..nampak sangat tak de arah tujuan..kemudiannya..pegi berangan-angan di Winter Time..untuk kali yang ke tiga..tengok-tengok..belek-belek..beli sajalah dek kerana keterujaan yang makin menjadi-jadi.. dan selepas penat berjalan dan berpeluh ketiak (panas dalam econ sebab ramai orang) tuju ke Ukay Perdana pulak..wahhh..chef Nor Yusrinah  (kakak ipar) buat salmon grille with lemon sauce rupanya..dan malamnya sesi makan-makan celebrate birthday bapa mertua ( advance celebration) juga sesi berdiskusi to finalize our itinerary.

14/02/2010 - Perjumpaan dengan kawan sekolah di kenduri kawan sekolah - Paeh.

Saya, Geni dan Ana -

Saya bersama Umar dan Nuqman - anak bujang Geni. Pening kepala saya tengok bujang-bujang berbaju oren ni melompat-lompat, berpeluk-peluk..main - "aku angkat hang..hang angkat aku"..dan berguling-guling atas kapet merah..hadoiii..terbeliak-beliak biji mata saya jegil kat Umar tapi dia buta "dekkk" je..haihh..besar kecik je saya nampak Umar..rasa nak cubit-cubit kat situ jugak..padahal dalam kete dan jenuh pesan "behave ur self..good boy ha..jangan notti haa..bla bla bla.." sudahnya, sebab pening tengok gelagat Umar, saya tak tunggu sampai pengantin turun dari pelamin..jadi, tak sempat la bergambar dengan pengantin..juga tak sempat jumpa kawan sekolah yang lain..

Ini dia pengantinnya..Paeh dan Ayu..segak hang arini Paeh..kan hensem rambut pendek camni..menten ok ;-) nampak la seri pengantin..dan comey sungguh wife Paeh. Aku dan famili ucapkan Selamat Pengantin Baru..moga berbahagia ke anak cucu..layarilah kehidupan berumahtangga dengan penuh sabar :-)


15/02/2010 - terpaksa tinggalkan Umar dirumah Kak Nor..neseri off..saya harus pergi kerja..asben pun kerja..kami ni asik kerja..kerja..kerja..tapi tak kaya-kaya jugak pun..ishh..tak baik fikir macam tu kan..bersyukurlah dengan rezeki yang Allah bagi ni..nasib baik ada kerja kan..orang lain ramai yang nak kerja tapi takde kerja..pukul 10 sampai ofis..sekali lady bos cakap "you can close office at 3pm"..haihh..tak tau nak cakap hepi ke tak..sudahnya balik melangut kat umah sorang-sorang sampai malam..pukul 11 mlm baru asben dengan Umar sampai umah..

16/02/2010- hari berehat-rehat..bermalas-malas..Encik Nazley kerja..

Dan hari ni..masuk ofis dengan penuh semangat..tapi suramnya suasana kat ofis..semendung cuaca kat luar..adios!!

4 comments:

genny da bomb said...

hang ni..salah tarikh tu..edit balik..13/10 la..13/02 la..paeh kenduri 14hb le hehehe..

ala nk buat cemana najwa oii..budak2 tu melekat kejap je apa kita cakap dalam kepala..last2 aku biar je la nuqman tu nk golek ke apa..tu pun lepas kena debik ng budak mana tah baru dok diam kekekkekee

n.a.j.w.a said...

aah..salah date..tu aku ckp..sejak masuk angka 3 ni manjang silap date..hehehe

tu ler..dh nama bdk2 kan..mcmtu la..cuma aku ni je yg x sabar sket..hi expectation..aku hope umar behave all the time...x mungkin la kan..pi mana2 pun bila dia dpt kwn mmg x cukup tanah dia lari-lari..kt umah boring kot xde kwn..

ANAKIRANA said...

sib baik anak aku malu2 lagik tu...kalau tak berguling sama la tu

Mohamad Farez Abdul Karim said...

pengantin laki tu langgar protokol, mana boleh buat Peace sign!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails