Pages

Monday, January 25, 2010

Kisah Birthday Si Pari-Pari..

Date       : 10th January 2010
Location : Bora Ombak, Ampang





Cute kan dua pari-pari kecil ni..Pari-pari yang sulung namanya Dura Batrisya..yang bongsu Dura Rafhana..two little fairy ni anak adik ipar saya..Mel.Dua-dua celebrate birthday on the same month..dan oleh kerana maknya budak berdua yang comel nih sangat lah kreatif dek kerana suka berangan-angan..maka birthday Batrisya dan Rafhana disambut meriah hampir setiap tahun dengan berbagai tema..tema pada tahun ni sempena birthday Batrisya yang ke 7 tahun..dan Rafhana yang ke 3 tahun is Fairy in the Garden..sayangnya saya, asben dan Umar takde costume yang memenuhi tema..tak jumpa kepak pari-pari lelaki mahupun kepak pari-pari perempuan bersaiz L..hehehe..plan saya nak jadi Fairy God Mother..tapi tengok dalam filem animasi Shrek..fairy God Mother nih dah tua..bersanggul..beruban..bergaun dengan magic wand..owh..kensel..kensel..dan yang sangat sporting pda hari itu ialah adik ipar saya, Liza..jadi Fallen Angel yang vogue de vass..hehehe

Saya sedang mengejar masa..nak balik kampug (Melaka)..ada misi penting pada malam nih..jadinya..story dipendek ringkaskan..erk..gambar diatas adalah percubaan pertama saya menggunakan photoscape yang dicuri dari blog kawan saya..Geni..hehehe..jumpa lagi dilain entry..adios

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails