Pages

Thursday, January 14, 2010

I Am 30..

Semalam..13 Januari 2010..genap umur saya 30tahun..alahamdulillah..Allah panjangkan umur sehingga ke hari ini..dapat menikmati nikmat hidup yang hebat ini..semalam, tak ada apa-apa celebration..asben outstation..malam baru balik dan hari ni outstation lagi..esok baru balik..asben cakap "nanti kita pegi makan piza"..later..dan Umar pun tak nak nyanyikan lagu "happy birthday" sebab Umar cakap tak ada kek..tak apa..saya pun tak harap birthday saya disambut dengan kek or lilin..cukup la bagi hadiah..hahahaha..hadiah pun sebenarnya saya tak harap pun..kalo dapat, saya kira itu bonus..hrmmm..asben hadiahkan saya a pants from Esprit..thank you so much :) dan saya dapat baaaaaanyak ucapan birthday di facebook dan a few via sms..terima kasih pada yang sudi wish dan sudi mendoakan yang baik-baik untuk saya..


Tapi, semalam ada satu cerita..bila saya masuk ke dalam ofis..saya dapat soalan yang 'choi' dari Irene..she is one of the manager in my office.."Najwa, why u wear like factory worker today?all plain-plain color..wear floral-floral la.." huff..you really make my day la Irene..on my 1st day of age 30 saya dapat ayat yang begini..sob..sob..sob..terus put up kat status di facebook..and  a lots of my frens start giving their comments..yeah..maybe semalam saya nampak sangat dull..pale..

on the way to office semalam, sempat lagi snap gambar masa tengah driving..konon-konon gambar 1st day at age 30..









Dan hari ni, dengan hangat hatinya saya pun pakai la warna yang lebih meriah..put some mascara, eye shadow..bla bla bla..dan Irene dengan rasa bersalahnya sebab mengutuk saya di hari jadi saya semalam memujuk saya dengan a box of chocolate..hahaha..no heart feeling pun..gurau-gurau manja bos dgn kuli namanya tu..






4 comments:

tasha said...

ala, kalau org tanya aku keja kat mane aku ckp kilang je... walaupun sebenarnya aku ni engineer yg duk ofis je... solve all my problem org tak tanya byk2...

Yumiko Yasuo said...

Hehehe ... lawa tu merah, nampak lively sket

ANAKIRANA said...

happy belated besday...
ish byknya nombor hangggg
aku muda lagik :)

zt said...

Happy Belated Birthday beb :) 30 .. i hate that number :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails