Pages

Monday, January 18, 2010

Kejutan Yang Mengejutkan


Agenda semalam..makan-makan di TGI Friday,Live Centre..celebrate belated birthday Ayman (9 years old on 11th January)..Ayman ni anak kepada ipar saya..Kak Nor & Abang Jeff..jom layan gambar dulu..







Tiba-tiba muncul la TGIF's crews bersama sebiji lagi kek..surprise..surprise..surprise..yeah..really surprise..surprise belated birthday celebration untuk saya..saya diminta berdiri atas kerusi..diberi sebotol sos menggantikan microphone untuk bagi simple speech..disorak-sorai oleh TGIF's crews yang happening..sungguh happening..ya..kejutan yang sungguh mengejutkan..the best birthday bash i ever had..thank to ipar-ipar, asben dan TGIF's crews yang menjayakan kejutan semalam..sejak 5 tahun lepas, memang birthday saya disambut secara mengejut oleh in law's family..tapi tahun ini yang paling mengejutkan bagi saya..saya ingatkan tahun ni takde kek seperti lazimnya sebab semua busy dengan agenda sendiri..tapi, ada juga kejutan untuk saya tahun ini..i really appreciate it..dan..kek tahun ini cuma ada 3 batang lilin..hrmmm..salah ambek lilin ni..sepatutnya 3 lilin kecil hokey :p





Dan ini detik-detik mencemaskan






1 comment:

genny da bomb said...

best la makan2..yang penting dapat kumpul n celeb sama2..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails