Pages

Wednesday, September 29, 2010

Corelle Percuma (Sticky Post)


Ni la yang dinamakan pucuk di cita ulam mendatang..erkkk..apa kait eh? owhhh..mungkin kalo dapat set Corelle ni bole la hidang kan sayur pucuk dengan ulam dalam mangkuk Corelle yang cantik molek ni kan.. baru je dok berangan-angan nak pegi Langkawi cari set pinggan mangkuk yang senonoh sket..maksudnya yang ringan supaya tak lenguh tangan membasuh..dan yang cantik sket sebab kalo pinggan cantik masak tak sedap pun tetap rasa macam best je makan..feel tu lain..

Sekali, ada pulak blogger yang begitu baik hati nak bagi Corelle ni PERCUMA.. owhhh..terima kasih..tak payah susah-susah pegi Langkawi..lagi tak susah bila tak payah bayar pun untuk dapat kan 1 set Corelle ni..cemana nak dapat? huh..nak jugak tu !! senang je..klik katttt

Oit nanti..sebelum klik ada syarat yang ditetap kan oleh tuan punya blog yang murah hati itu..

1. Anda adalah seorang blogger. 
2. Beralamat/mempunyai alamat di Malaysia.(Bermakna yang berada di luar negara juga boleh menyertai kalau ada alamat di Malaysia.) 
3. Penyertaan mesti dibuat di dalam bentuk entry secara STICKY POST  (1 profile cuma layak masuk satu penyertaan sahaja.)
4. Setelah siap buat entry, sila hantar link penyertaan anda di ruangan komen.
5. Tarikh tutupnya adalah bila-bila masa sahaja dalam minggu ni (Sebelum Isnin depan 04/10/2010)
6. Pemenang akan dipilih DI SINI.


Ok..saya lulus syarat 1 hingga 4.. kalo korang nak jugak berebut 1 SET..ulang sekali lagi..1 SET Corelle ni dengan saya, sila klik sini -  Topsy TurvyMum

2 comments:

ANAKIRANA said...

wehh kalau dpat share ngn aku hehehehe

n.a.j.w.a said...

hg 2 bijik cawan, aku 2 biji..hg 2 bijik pinggan, aku 2 bijik pinggan dan seterusnya smp abis 1 set..hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails