Pages

Saturday, April 10, 2010

Supaya Tak Berhabuk dan Berdebu..

Dah berhabuk blog saya ni..sikit lagi nak bersawang..lately saya sungguh busy..tak sempat update blog juga tak sempat mengomen blog yang selalu saya ikut..sempat singgah sekejap baca dan log out saja..

Banyak yang saya lalui sepanjang minggu lepas sampai hari ni..yang tak best tak perlu dikenang-kenang..yang best, newest member of Haji Hassan Basri's family was born @Pantai Medical Centre on last blessed Friday..kiranya ni cucu mama/abah yang ke 12..nama baby masih dalam proses AFUNDI..saya afundi nama Raisha As Silmi.. ada 3 nama pilihan..dua lagi, Nur Suha dan Maryan Mardhiyyah.buat masa ni nama manja diberi oleh bapak baby - Mintoni-Toni..


9 April - Selamat Hari Lahir yang ke 72 to abah tersayang. Walaupun abah dapat hadiah handphone yang canggih dan sepasang kasut favourite, doa seperti yang abah harapkan tetap hadiah yang terbaik dari kami untuk abah..sebab doa tak dapat dibeli dengan wang ringgit..bila dah ada anak, saya lebih faham kenapa kami adik-beradik selalu diingatkan supaya tak lupa baca doa untuk ibu bapa setiap kali selepas solat.. 



Khamis depan saya start cuti for almost 2 weeks..leaving on a jet plane..yeay..tapi saya masih mengumpul mood untuk slowly mempacking barang..honestly, keterujaan semakin berkurang..pounding-pounding and heart-throbbing is much greater..mungkin sebab kehadiran surat cinta yang sungguh saya tidak suka itu yang telah menspoilkan mood saya..atau mungkin sebab dah excited since June last year so sekarang level excited tu dah menurun...awal-awal dah shoping semua yang perlu so now dah tak ada apa nak dishoping lagi..duit pun dah abis tukar sebab excited tengok penurunan kadar tukaran, takut lambat tukar duit naik balik..sekali rate sekarang lebih low lagi..rugi sket tapi apo nak buek laie..hrmmm..tak tahu lah kalau dah sampai sana nanti saya akan kembali teruja..apa pun, saya cuma harap everthing will be fine..doa sume yang dirancang berjalan lancar..dan dijauhkan dari perkara-perkara yang tak diingini.. amin


2 comments:

genny da bomb said...

surat cinta yang hang tanya aku tu ke?hehe..ape lagi bertindak le sebelum ditahan hihihi

n.a.j.w.a said...

geni - aah..tapi aku dh start bayar dr 2 tahun lps kot..start last year prompt payment every month..tp baru-baru ni mntk aku byr lum sum pulak dah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails