Pages

Monday, March 7, 2011

Opening..

Kawan-kawan, abang, adik, kakak, mokcik, pokcik sekalian alam..

Saya mahu introduce..

Teman baru saya...

Mon Magasin !!!!!! 


Mon Magasin bermaksud My Shop mengikut kata French Translator..

Di Mon Magasin, kami akan menjual baju, seluar jeans dan kasut  berjenama terkenal untuk orang dewasa juga kanak-kanak.. 

Antara jenama yang akan dijual adalah Oshkosh Bgosh, Carter's, Levi's, Guess, Tommy Hilfiger, GAP dan banyak lagi..
Semua product yang dijual diimport secara terus dari USA...All products are BRAND NEW with brand tags/sticker, otherwise mentioned..

Barangan terpakai berjenama juga akan dijual di Mon Magasin..

Sila lawati Mon Magasin for sale preview stok pertama yang sampai dari USA dan kami mulakan dengan jualan baju kanak-kanak..


Mon Magasin masih didalam proses awal pembukaan, segala komen dan idea bernas untuk penambahbaikkan amatlah di alu-alukan..permintaan bagi jualan barangan dari jenama lain (US brand) akan dilayan...sila email - najern80@yahoo.com untuk menyampaikan cadangan

Sekian. Terima kasih. Adios Amigos.



2 comments:

Natrah said...

waaa,dah jadi businesswomen...congrats.aku pon ada blog baju baby gak, tapi tak publish g,jual kt opis dulu..mmg gila tgk baju budak2 ni..

n.a.j.w.a said...

nat, dlu aku jual kt fotopages..dh lama stop sbb x sempat nk urus n susah nk dpt stok bju yg aku nk..publish la blog hg..leh kita sokong menyokong each other :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails