Pages

Wednesday, March 23, 2011

Gemok-Gemok Kek Lapis

Pepagi tadi timbang berat kat ofis..56.5 kg !!!! oiiiii..rosak gamaknya penimbang ni..baru je aritu wat entry yo poyo riuh giler cakap dah kurus..sekali naik 1.5kg..budak ofis tego butt belakang dah gedebush sket..budak ofis yang tego tu pempuan la..kalo laki mau aku terajang nak tego-tego butt aku kan... mushkil..mushkil..nape tetiba berat naik..aku syak sebab dah 2 minggu tak ambek vco sebab out of stock..makan as usual la.mana ada kontrol-kontrol..asal nama makanan, sume belasah..syak lagi, tak ambek vco so badan gagal menapis lemak..ehhhhh..alasan!!! banyak tol syak wasangka merapek-rapek..dan dan salahkan vco pulak.. kalo dah buat perut macam lori majlis perbandaran, sume nak sapu...pastu dalam 2 bulan mau 7-8 kali makan nasi Saba, sendiri mau ingat la kan kalo badan tetiba jadi size orang Yaman kan..

Nk menambahkan lagi berat badan, sekarang tengah gila makan kek lapis sarawak...hari-hari makan (selagi tak abis)...terbaik dari ladang sarawak..kirim kat kakak ipar yang baru balik dari Kuching..sedap giler kek ni..kek lapis sarawak paling sedap ditekak teman...ni kira 2nd time oder kek ni dari Kuching..sedap punya pasal mahal pun sesah la jugak..sebiji kek ni rega RM130 *pitam* berat dalam 2kg..berbaloi-baloi ikan kaloi la dengan rasa, berat and size kek tu..

Petang or malam ni kena pass sket kek ni kat mak buyung -  Geni. Malam tadi mak buyung ni sms cakap dok teringat-ingat kek lapis..alahai mak buyung..dulu masa 1st time order kek ni, cerita gak kat mak buyung ni..eh, time tu dia tak buyung lagi..so, takde la dia cakap teringat ke teringin ke...ni dah membuyung ni, dah bunyik macam mengidam je ni..kena la tunai kan hajat..kang jenuh pulak Cekgu (laki mak buyung) kena pi Sarawak..

Geni ku, jumpa karang ye..sementara ni hang layan la dulu gambar kek ni ambek mood selera makan..kalo makan tak sedap nanti, salahkan tekak hang yang tengah tak sihat tu :p


Kagum giler dengan kekreatifan pembuat kek lapis ni..siap ada corak-corak atas kek..

Coklat cadbury in the middle..walla!! flavor lain pun sedap e.g horlick & cheese

2 comments:

Yumiko Yasuo said...

hahaha ... melantak laie makan. len kali bagi aku separuh ... meh kita sesama demok

genny da bomb said...

hahahaha...satgi aku try naa..kalo sedap nasib baik..kalo tak sedap mmg tekak aku la bersalah..huahahahaa..

tapi sblm ni member aku balik kuching bagi kek lapis pun sedap..so aku ase aku leh terima kot nih (dengan yakin kononnnn)...harap2 kekal la dalam perut 4 5 6 jam...aminnnn...jangan masuk 10 min kuar balik sudah..huhu...rugi2..harus aku kontrol tak bagi muntah dulu nih hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails