Pages

Wednesday, December 8, 2010

Sesekali berfoya-foya..

Hari Sabtu lepas saya tak kerja (hoyeee..horay..horayyy..ni lagak orang yang jarang dapat cuti hari Sabtu)..maka dengan ketidak perluan saya pergi ke ofis pada hari itu membolehkan saya keluar berfoya-foya bersama Encik Nazley dan Umar..dan semestinya Umar yang paling seronok sebab selalunya ayah dengan mama Umar yang gila harta ini selalu kerja Sabtu, Ahad even Public Holiday...

Lokasi pertama untuk berfoya-foya ialah..

Kuala Lumpur International Motoshow 2010 @PWTC  (klik untuk info harga tiket dan masa pameran)

lepas beli tiket, beria-ria la isi lucky draw form dengan harapan dapat Grand Prize - Honda Pruis

Prototype from Perodua ...its cool man..

Umar bergaya dengan Lotus Esprit..

Sume orang berpusu-pusu nak test kereta ..Umar je yang minat nak test truck & lori..

Eh..macam kereta saya la....(kereta dalam mimpi tak basuh kaki)

Dalam banyak-banyak kenderaan, saya paling suka yang ni - Vespa

Ishh..anak sapa la ni..

Help..help..tak bole bukak..

Honda CRZ..
"4 Hang" prototype by Proton..yang ni ialah Tuah..cool..saya bangga Malaysia ada kereta sendiri

kalo tak silap ni Lekir..ramai giler orang berpusu-pusu nak ambek gambar kete ni..or else because of this awek pun ye kot..sebab awek ni memang cun..pakai pun sopan tak menjolok pusat
So, kalo korang belum pegi dan bercadang nak pegi..mesti pegi latest by 12 December 2010 (last day).. siapa tau untung-untung ada luck ke kan..dapat kete free..


Sesi berfoya-foya seterusnya ialah ke Pusat Darah Negara..tahniah kepada Encik Nazley kerana pada hari itu telah menderma untuk kali yang ke X00...

Proses mengambil darah saya pada hari itu agak kurang best..sebab flow darah sangat slow..hasilnya jadi begini..

Mula-mula cucuk belah kiri..as usual memang belah kiri..bila flow sangat slow, nurse gerak-gerakkan jarum ke kiri ke kanan ke atas ke bawah..(ouchhhh) slow lagi.. nurse bagi option nak stop, cucuk sekali lagi (oh nooooo) or tuka ke sebelah kanan..saya pilih tuka.. dah berbelas kali ke PDN ni la 1st time saya rasa sakit sket..tapi oleh sebab nurse tu nampak naive dan cakap pun lemah-lembut, saya pun tak rasa nak marah walopun lengan saya dah lebam..dah bengkak.. by the way..don't worry PDN..i'll come again..no regret..

Lokasi berfoya-foya seterusnya?? hahahaaa..berfoyer-foyer la sangat kan..terus balik..sesekali hari cuti dapat bergolek-gelantang kat rumah pun best..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails