Pages

Tuesday, July 19, 2011

Pagi-Pagi Yang Sedih

Hari ni hari ke 2 puasa.. Dah hujung waktu baru terkial-kial nak langsaikan hutang.. Pang sekali!!

Dalam 2 hari jugak berat turun 2kg!! Wahhh.. seronok.. Terus riuh sereban..

Malangnya, almost tiap-tiap pagi saya akan mengalami situasi yang membuatkan saya rasa nak menangis guling-guling depan almari baju..

Situasinya:

Sedang bersiap-siap nak pegi keje.. Bukak almari ambil selai baju.. Pakai... Ketat kt perut..gantung balik..

Ambik baju ke 2.. Ketat kat pinggang.. Gantung balik..

Ambik baju ke 3.. Berjaya memuatkan badan dan perut saya dengan selesa..

Sedeyhhhhh!!!!

Ada certain hari, sume baju bole dipakai dengan jayanya.. Maknanya, ada hari kempis.. Ada hari perut kembung..banyak cacing kot..




BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 comments:

Unknown said...

hahahahah..makan la ubat cacing..
aku pun sama...seluar pakai kena lompat2 gitu baru muat..
aku dah beli seluar baru dah...tak larat nak lompat2..hahaha

n.a.j.w.a said...

cacing "teghejal" ni jj.. x lut mkn ubat pun..dia dh syok bertapa dlm perut aku..bnyk lemak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails