Pages

Friday, June 24, 2011

4 in 1 Birthday


Sabtu lepas...

Celebrate birthday Umar kat Restoran Saba, Cyberjaya.. mula-mula plan nak buat kat McD Shah Alam.. available slot tengahari..lunch time.. pikir balik kalo takat makan beger sorang seketul rasanya tak berbaloi.. dengan abang-abang gue yang perut sume cap periuk nasi..

Kalo kat Saba, sume pun suka.. nahhhh..gue oder 12 pinggan.. makan sampai puas.. cuma frust sket sebab abah mama tak dapat join.. abah gue suke sangat nasi kat Saba ni..

Wat seperais sekali kat adik gue - Wan ngan anak-anak buah gue - Muhd & Nadhirah, yang celeb birthday bulan Jun jugak..

Umar bersyukur giler bila tengok kek Spongebob..bukan kek Dora.. 

Bukan tiap-tiap tahun nak celeb beria birthday Umar.. ada bajet lebih, jalan.. kalo takde, cup kek aje ye Umar.. ni ada rezeki sket, sambil celeb dapat belanja famili makan-makan.. ada rezeki lebih sket, kita kongsi lah setakat yang termampu.. mudah-mudahan murah rezeki lagi..

Tu je lah .. babai..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails