Pages

Friday, May 14, 2010

Salam Dari Montmartre


Bonjour..

Hari ni hari ke 2 di Paris..Baru lepas balik dari shoping souvenir..To Geni dan Ana, aku dah beli frige magnet yang hangpa pesan :)

Cuaca kat sini sejuk..tapi better dari London..Kat London 2-7 degree..hadoiiiiii..tensen gue. Habis gatal-gatal satu badan..hidung siap bleeding tapi tak la sampai meleleh-leleh. Siang malam sejuk. Yang best, Umar rilek je..mak nya siap pakai long john + baju 2 lapis + jaket pun sejuk menggigil lagi..bila kena angin malam, badan menggigil macam mesin basuh masa tengah spin program..menggigil giler..habis kebas hujung jari walopun dah pakai glove..sejuk macam duduk dalam frige part tempat letak ikan tu..serius..Tapi, Umar menten rilek..tido malam siap dia kua kan kaki dari quilt..

Nanti sambung lagi lah..nak kena tido..esok nak full swing ronda-ronda..lusa dah balik semula ke London..Actually, walaupun memang best sangat dapat ke London, Manchester, Liverpool dan Paris, saya dah tak sabar nak balik Malaysia..rindu nak makan nasi dengan kicap Cap Kipas Udang..hehe..juga teringat nasi lemak dan roti canai..dan saya tak tahan sejukkkkkk..

p/s : Gambar kat atas tu posing kat bawah pokok Sakura di Lake District,England

5 comments:

Yumiko Yasuo said...

wawa ... ko kudut sangat tu ... tak cuku blubber nak tangkis sejuk ... hehehe

ANAKIRANA said...

cantikkknya gambar...jeles2
best hang jalan sakan

n.a.j.w.a said...

moon, itu la..time ni la rasa nk bnyk lemak..hehe

ana, tngguuuuu..bnyk lg gmbr menarik..hehe..

zt said...

fuyyo best gila jalan2.. hadiah company @ hadiah dari hubby ? :)

n.a.j.w.a said...

zt - hadiah share-share sempena 5th anniversary :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails