Pages

Saturday, January 28, 2012

Click 176 Times to Hit The Lucky Number


-Sticky post sehingga visitor bertuah dijumpai-

Pada masa blog ni di update, jumlah visitor blog ni ialah 13004.. Saya mencari visitor bertuah iaitu visitor yang ke 13180..

Sila refer to visitor counter kat TOTAL PAGEVIEW bar sebelah kanan.. 

Jika anda visitor yang ke 13180, sila email saya dengan bukti bahawa anda ialah visitor yang ke 13180..

Email kan gambar interface blog yang menunjukkan URL blog ini, header blog dan TOTAL PAGEVIEW yang menunjukkan angka 13180..

Email to najern80@yahoo.com

Jika ada lebih dari SATU pemenang yang menunjukkan TOTAL PAGEVIEW dengan angka yang sama iaitu 13180, maka email yang yang paling awal diterima dengan bukti yang lengkap akan dikira sebagai visitor bertuah..

Visitor ke 13180 akan menerima hadiah berupa..... jeng jeng jengggggggggggggggggg

*Perfume Calvin Klein 
(type of perfume subject to availability)



6 comments:

Yumiko Yasuo said...

amboi ... jauh laie nak 13180 tu. takpa aaaih. sanggup aku tunggu

n.a.j.w.a said...

Mun, rajin2 visit blog aku.. kasi counter tu jalan laj sikit..mudah-mudahan ko lah visitor bertuah itew..xoxo

zt said...

nak :) hehe ...

Unknown said...

wow! bookmark terus blog ni.. :D

TopsyTurvyMum said...

sorry najwa, lama akak tak update blog sampai terlupa yang ni.
Nasib baik nombor belum sampai hehe..
InshaAllah akak iklankan nanti.

zt said...

sipi aje aku, 13181 ..hahaha selalu gitu ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails