Pages

Friday, February 11, 2011

Kain Lap Kaki

Cuba korang tengok gambar kat bawah ni....


Jawab dengan jujur dan ikhlas..korang nampak baju ke kain lap kaki?? 

Objek di atas teman beli masa pegi Shanghai tahun lepas..beli kat kilang buat silk..60 hengget..katanya 100% silk..so teman consider murah lah 60 hengget sebab kat sini mana nak dapat 100% silk 60 hengget..

Yang teman tak puas ati, bila teman pakai je objek silk tu..suami teman bole pulak tanya "ni baju ke kain lap kaki????" what????? kain lap kaki???? rasa dah abih melawa tetiba orang cakap ko pakai kain lap kaki..ko hangin tak satu badan dari kaki sampai kepala? ni baju okeh..BAJU..teman pakai kat umah je sebab short sleeve cenggitu tak sesuwei teman nak pakai jenjalan..

Alkisah...Lately tetiba teman mengalami penyakit lupa tahap hilang ingatan..contoh, teman print dokumen lepas 10 menet, terus lupa dah print ke belum..bila ingat dah print, lupa pulak letak kat mana..lepastu datang pulak penyakit kekaburan..ntah ler kekaburan ke kenyanyukan..yang pasti, bila teman tengok sawi, nampak macam carrot..tengok udang nampak cam ikan bilis..lagi haru bila nak makan supplement vco, pegi ambek makanan kura-kura..seb baik tak sempat makan..kalo tak, confirm RAM dengan motherboard kepala hotak teman jem terus..silap haribulan, teman akan tertransform masuk geng tenage mutant ninja turtle..

Jadinya, bila suami teman cakap baju teman macam kain lap kaki, terus nampak baju tu memang kain lap kaki..ada sape-sape nak kain lap kaki ni?? xoxo

6 comments:

genny da bomb said...

errrrrr...jujur aku cakap...iyeee...huhuhu..aku kan cakap tulus iklas..kalo aku..aku tak beli huahahahahhahahahaha..

soriiiii hihihihihi

n.a.j.w.a said...

geni..huhuhu..sob sob sob..mcm yg kita sembang kt esemes td la..aku terpengaruh dgn kata2 org ofis aku yg bju tu cantik kt badan aku..unsangkarable la jeli nk komen cam kain lap kaki..hahahaaaa

Yumiko Yasuo said...

aku pun tak beli kot ... ol skul gila pattern

ANAKIRANA said...

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!!

n.a.j.w.a said...

mun..sog sob sob..btw, tq sbb komen dgn jujur..

ana, terima kasih sbb gelak kan aku...aku pun nk tergelak sbnrnya..hahaha

ain said...

mmg cantik kot kalo hang pakai cover ngan jaket...

tapi, dah terbeli..pakai dok kat umah ja la...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails